واسطه ها و دلالان بازار اجاره بیلبورد

واسطه‌ها و دلالان اجاره بیلبورد در موتور جستجوگر گوگل

 

امروزه به‌سختی می‌توان منابع انحصاری تبلیغات محیطی را در فرودگاه‌های کشور یافت.

 

در موتور جستجوگر گوگل با تایپ عبارت (( اجاره بیلبورد یا تبلیغات فرودگاهی )) به‌سادگی می‌توانید شرکت‌هایی را پیدا کنید که خود را صاحب رسانه و منبع معرفی می‌نمایند و عکس‌هایی را از وب‌سایت‌های منبع با نام خود اصلاح و در فضای مجازی منتشر می‌نمایند و قیمت‌های نجومی را به مشتریان تحمیل می‌نمایند.

 

موسسه پژهان مجری انحصاری تبلیغات محیطی در فرودگاه‌های بین‌المللی کشور؛ راه‌حل ساده و مناسبی را برای رفع این معضل به علاقه‌مندان تبلیغات محیطی در فرودگاه‌ها  ارائه نموده است؛

نخست اینکه با یک تماس تلفنی ساده به بخش روابط عمومی تمامی فرودگاه‌ها می‌توان این پرسش را مطرح نمود که: «کدام شرکت یا موسسه مجری انحصاری تبلیغات در فرودگاه است؟»

 چرا؟

 به دلیل اینکه مدیریت فرودگاه، تبلیغات را در انحصار یک شرکت پیمانکار قرار می‌دهد و آن شرکت طرف حساب مالی مستقیم با فرودگاه خواهد بود و باقی موارد اعم از عقد قرارداد، نصب و نگهداری بیلبوردها و غیره به عهده شرکت پیمانکار است؛ درنتیجه شما را به شرکت منبع اجاره بیلبورد و غرفه در فرودگاه متصل مینماید.

و راه‌حل دوم: با مشاهده مکان جغرافیایی قرارگیری بیلبورد، در زیر تمامی بیلبوردها نام و آرم(لوگو) شرکت مرجع همراه با تلفن تماس جهت اجاره بیلبورد درج‌شده است.

به‌عنوان‌مثال: « پژهان  22 6666 7 0912 »

 

با این دو روش ساده تفاوت میان واسطه‌ها و صاحبان رسانه - که مالکان اصلی بیلبوردها و غرفه‌های فرودگاهی هستند - را می‌توانید تشخیص دهید؛ و از عدم اجاره گران‌تر بیلبوردها و دست یافتن به منبع اصلی رسانه‌ها بهره جویید.

 

تهیه و تنظیم: گروه توسعه روابط و رفاه مشتری موسسه پژهان

استفاده از مطلب با ذکر نام منبع بلامانع است